در حالی که ابزارهای مدیریت شبکه های اجتماعی می توانند به شرکت شما در افزایش مقدار محتوای تولیدی کمک کنند، هنگام جلب مخاطبان هدف، بهبود کیفیت مطالب شما به همان اندازه مهم است.

برای اطلاعات بیشتر مقاله مدیریت شبکه های اجتماعی را بخوانید.

خوشبختانه، سرویس های مدیریت شبکه های اجتماعی به دانش و منابعی برای مدیریت صحیح رسانه های اجتماعی شما مجهز هستند. از طریق پست‌های هدفمند، تبلیغاتی و طیف گسترده‌ای از تاکتیک‌های رسانه‌های اجتماعی که بسیار فراتر از دانش مشترک است، این خدمات می‌توانند بازی شبکه های اجتماعی شما را به سطح بالاتری برسانند.

چه یک سرویس بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی استخدام کنید و چه از ابزارهای گسترده‌ای بهره ببرید، بدون صرف هزینه زیاد و اتلاف وقت، می‌توانید استراتژی خود را از حالت خسته کننده به جذاب و شگفت انگیز تبدیل کنید. در زیر نگاهی به برخی از عناصر اصلی سرویس‌ های مدیریت رسانه های اجتماعی می‌اندازین.

به وسیله مدیریت سرویس های شبکه های اجتماعی ، چندین حساب را مدیریت کنید

به وسیله مدیریت سرویس های شبکه های اجتماعی ، چندین حساب را مدیریت کنید

با توجه به وضعیت شبکه های اجتماعی امروز، یکی از سخت‌ترین کارها مدیریت اکانت‌ها است. اکانت‌‌های فیس بوک، توییتر، اینستاگرام،LinkedIn و اکنون TikTok ، آن قدری زیاد هستند که برای تحت فشار قرار دادن حتی باتجربه ترین مدیران بازاریابی کافی باشد.

با استفاده از سرویس های مدیریت شبکه های اجتماعی، همه این حساب ها به یک پلتفرم واحد محدود می‌شوند. و شما می‌توانید، روی تک تک این پلتفرم‌ها پست بگذارید و ساعت‌ها در وقت خودتان صرفه جویی کنید.

از قبل زمان بندی پست‌ها را انجام دهید

شاید یکی از واقعیت‌های تأسف بار در مورد شبکه های اجتماعی این باشد که بهترین زمان پست گذاشتن دقیقا با زمانی که شما آنلاین هستید، منطبق نیست. این بدان معناست که شما باید برنامه‌‌های خود را به هم بزنید و مطالب را در زمان‌های تصادفی که شاید نتیجه‌ ی خوبی هم در پی ندارد، ارسال کنید.

نرم افزارهای مدیریت شبکه های اجتماعی همه این‌ها را برطرف می‌کند. به شما امکان می‌دهد پست‌ها را از قبل برنامه ریزی کنید تا در هر زمان که صلاح می‌دانید، ارسال شود.

حتی می توانید برای پست‌های خود از روزها، هفته ها و حتی ماه‌ها قبل برنامه ریزی کنید در مدت چند ساعت می‌توانید کل استراتژی فضاهای مجازی خود را تدوین کنید.

به نظرات گوش دهید و پاسخ دهید

با توجه به این‌که 54٪ از افراد به جای تلفن و ایمیل برای دریافت خدمات مشتری، تمایل به استفاده از شبکه های اجتماعی دارند، توانایی پاسخگویی سریع و کارامد در این شبکه‌ها از طرف صاحبان کسب و کار امری بسیار ضروری است.

خوشبختانه با استفاده از سرویس های مدیریت شبکه های اجتماعی مجبور نیستید که همیشه با مشتریان تماس بگیرید.
شما قادر خواهید بود به راحتی با مشتریانی که در مورد محتوا اظهارنظر می‌کنند، ارتباط برقرار کنید و همچنین قابلیت chatbot (بسته به نرم افزار) را فراهم کنید تا بلافاصله به آن‌ها پاسخ دهید.

از طریق سرویس های مدیریت شبکه های اجتماعی ، اینگیجمنت خود را تحلیل کنید

از طریق سرویس های مدیریت شبکه های اجتماعی ، اینگیجمنت خود را تحلیل کنید

 

در حالی که پلتفرم های شبکه های اجتماعی اغلب نوعی ابزار نظارت را به صورت خودکار ارائه می‌دهند، بدون کمک گرفتن، داشتن یک تصویر کامل از افرادی که با محتوای شما درگیر می‌شوند، دشوار است.

خوشبختانه با استفاده از سرویس های مدیریت شبکه های اجتماعی، می‌توانید تمام اطلاعات لازم را برای پیگیری افرادی که با محتوای شما درگیر هستند را دریافت کنید. این سرویس ها به شما امکان می‌دهد در طولانی مدت استراتژی بهتری داشته باشید، زیرا می‌دانید چه عواملی روی اینگیجمنت شما اثر داد.

تحلیلی جامع دریافت کنید

درک نحوه کامنت گذاشتن افراد و این که هر چند وقت یکبار، این کار را انجام می‌دهند، مهم است؛ اما کلید اصلی بازاریابی موثر، تحلیل است و بسیاری از پلتفرم‌های یستم شبکه های اجتماعی در این زمینه عقب هستند.

اما با استفاده از سرویس های مدیریت شبکه های اجتماعی، می‌توانید ابزارهای گزارشگری را برای کسب اطلاعات واقعی درباره‌ی استراتژی خود را داشته باشید.

شما به اطلاعات دموگرافیک، جغرافیایی و طیف وسیعی از تجزیه و تحلیل‌های دیگر دسترسی خواهید داشت که داده‌های عملی زیادی را برای بهبود حضور در شبکه های اجتماعی فراهم می‌کند.

درمورد محتوا همکاری کنید

تغییر مداوم استانداردهای شبکه های اجتماعی، تأثیر گذاشتن را به ویژه به عنوان یک کسب و کار دشوار می‌کند. در مورد محتواهایی که وایرال می‌شود، همیشه سر و صدای زیادی وجود دارد که این قضیه توانایی شما را برای دستیابی به مشتریان کاهش می‌دهد.

در این جاست که تیمی از افراد می‌توانند به کار شما بیایند و با استفاده از سرویس های مدیریت شبکه های اجتماعی با شما همکاری کنند.

در حالی که پلتفرم‌ها امکان همکاری زیادی را ندارند، نرم سرویس های مدیریت رسانه های اجتماعی یک بستر مبتنی بر ابر است که همه کارمندان شما می‌توانند به یک باره به آن دسترسی داشته باشند.

این به آن‌ها امکان می‌دهد تا در مورد پست‌های خاص یا کمپین‌ها همکاری کنند، بنابراین شما می‌توانید از هر پست بیشترین بهره را ببرید.

سرویس های مدیریت شبکه های اجتماعی چگونه می‌توانند به کسب و کار شما سود برسانند؟

ابزارها و خدمات مدیریت شبکه های اجتماعی برای سهولت بازاریابی طراحی شده‌اند که در نهایت سود را افزایش می‌دهند، به ویژه برای مشاغل کوچک. به هر حال ، اگر آن‌ها قصد ندارند خط مشی شما را بهبود ببخشند، پرداخت هزینه نرم افزار یا خدمات جدید چه فایده ای دارد؟

ابزارها و سرویس های مدیریت رسانه های اجتماعی دارای مزایای زیادی هستند که به تلاش‌های بازاریابی شما نیرو بخشیده و شرکت شما را در برابر دیدگان مخاطبان قرار می‌دهند.

 منبع : tech