بهترین برنامه های مدیریت شبکه اجتماعی در سال 2020

بهترین برنامه های مدیریت شبکه های اجتماعی در سال 2020

شبکه های اجتماعی، ابزارهایی قدرتمند برای کسب و کارهای کوچک‌ هستند. می‌توان از آن‎ها برای یافتن مشتریان جدید، هدایت بازدید به وب‌سایت و برقراری ارتباط با مشتریان موجود، استفاده کرد. اما مدیریت همه شبکه های اجتماعی مختلف با استفاده از برنامه‌های مخصوص مصرف‌کننده آن‌ها، در بهترین حالت، وقت‌گیر و کند است و در بدترین حالت، درکل غیرممکن است. اگر واقعاً قصد دارید رسانه‌های اجتماعی خود را به درستی مدیریت کنید، به ابزارهای مناسب آن نیاز دارید.

ابزارهای مدیریت شبکه های اجتماعی در تجزیه و تحلیل، کنترل بهتر و فرو رفتن عمیق‌تر در حساب‌های شبکه های اجتماعی به شما کمک می‌کنند؛ بنابراین می‌توانید به جای مدیریت، روی ایجاد محتوای عالی تمرکز کنید. این برنامه‌ها می‌توانند به روزرسانی‌های یکسان را در تمام حساب‌های اجتماعی شما ارسال کنند، به روزرسانی‌های آینده را برنامه‌ریزی کنند و به شما کمک می‌کنند که مناسب‌ترین و موثرترین محتوا برای ارسال و زمان خوب برای انتشار آن را پیدا کنید.

هنگامی که یک برنامه مدیریت شبکه اجتماعی را انتخاب کردید، می‌توانید با خودکارسازی، آن را حتی قدرتمندتر و کارآمدتر کنید.

بهترین ابزارهای مدیریت شبکه های اجتماعی

Buffer publish برای برنامه‌ریزی مستقیم در شبکه های اجتماعی

Hootsuite برای برنامه‌ریزی، نظارت و تجزیه و تحلیل شبکه های اجتماعی همه در یک آن

Zoho برای مدیریت شبکه های اجتماعی مبتنی بر تیم

MeetEdgar برای خودکار کردن پست‌های خود در شبکه های اجتماعی

loomy برای تولید ایده های ارسال برای رسانه های اجتماعی

sendible برای نسل سرب در شبکه های اجتماعی

Iconosquare مدیریت حساب های تجاری اینستاگرام

tailwind برای مدیریت حسابهای Pinterest

چه چیزی یک ابزار عالی مدیریت شبکه های اجتماعی را ایجاد می‌کند؟

چون بسیاری از برنامه‌های شبکه اجتماعی ویژگی‌های خاص و منحصر به فرد خود را دارند، ما معیارهایی برای یک ابزار عالی برای مدیریت کدام شبکه اجتماعی مناسب، تعیین می‌کنیم. هر برنامه مجبور است از طیف گسترده‌ای از شبکه‌های اجتماعی مختلف پشتیبانی کند؛ بنابراین شما می‌توانید حضور آنلاین خود را در فقط یک برنامه کنترل کنید یا حداقل باید یک راه‌حل ویژه و قدرتمند برای یک شبکه اجتماعی واحد باشد.

برای بازاریابی خوب در شبکه‌های اجتماعی، باید بتوانید عملکرد به روزرسانی‌های مختلف خود را به طور کلی و در مقایسه با یکدیگر ارزیابی کنید. هر برنامه‌ای در این لیست، برخی از تجزیه و تحلیل‌های عملکردی را در به روزرسانی‌هایی که به آن ارسال می‌کنید، ارائه می‌دهد؛ بنابراین می‌توانید کیفیت آپدیت‌های خود را ارتقا بخشید. برخی حتی به شما اجازه می‌دهند دنبال‌کنندگان و سایر جزئیات را در حساب‌های شبکه اجتماعی خود تجزیه و تحلیل کنید.

برخی از برنامه‌ها، ویژگی نظارت به شبکه‌های اجتماعی را ارائه می‌دهند؛ بنابراین شما می‌توانید به طور خودکار آنچه بقیه درباره کسب و کار شما می‌گویند را تجزیه و تحلیل کرده و رقیبان خود را ردیابی کنید. این ویژگی‌ها برای ارائه خدمت، هزینه بیشتری دریافت می‌کنند.

همه این برنامه‌ها برای کسب و کارهای کوچک باید مقرون به صرفه باشند. همچنین لازم به ذکر است که هر برنامه دارای یک نسخه آزمایشی رایگان یا حتی یک برنامه کاملا رایگان‌اند.

بهترین ابزار مدیریت شبکه های اجتماعی برای برنامه‌ریزی مستقیم

بهترین ابزار مدیریت شبکه های اجتماعی برای برنامه‌ریزی مستقیم

بافر پابلیش

(وب، iOS ،Android ،Chrome ،Firefox ،Safari)

Buffer (این سرویس اکنون رسماً Buffer Publish نامیده می‌شود) یکی از قدیمی‌ترین ابزارهای شبکه‌های اجتماعی است که هدف اصلی آن برنامه‌ریزی پست‌ها می‌باشد. این برنامه از فیس‌بوک، توییتر، لینکدین و اینستاگرام پشتیبانی می‌کند و کاربران حرفه‌ای می‌توانند برای به روزرسانی‌های Pinterest نیز برنامه‌ریزی کنند. کاربران رایگان می‌توانند حداکثر به سه حساب اجتماعی از جمله Facebook Pages متصل شوند.

وقتی برای اولین بار یک حساب اجتماعی را متصل می‌کنید، Buffer یک برنامه برای شما ایجاد می‌کند. به طور پیش فرض، Buffer چهار جایگاه برای شما در روز ایجاد می‌کند: صبح، حوالی ظهر، اواخر بعد از ظهر و عصر.

برای برنامه‌ریزی محتوای وب، Buffer برنامه‌های افزودنی مرورگر را برای Chrome ،Firefox ،Opera و Safari ارائه می‌دهد. روی نماد Buffer در نوار ابزار خود کلیک کنید، به روزرسانی خود را بنویسید و برای برنامه‌ریزی روی “Add to Queue” کلیک کنید. برنامه‌های نسخه همراه هم برای iOS و هم برای Android در دسترس است.

Buffer Publish شامل هیچ محدودیتی در مشاهده عملکرد پست نیست. شما می‌توانید تعداد بازدیدهای پست خود، تعداد کلیک روی لینک‌هایی که وارد کرده‌اید، نظرات، اشتراک‌ها و دسترسی کلی را مشاهده کنید. از آنجا که هدف اصلی بافر پابلیش برنامه‌ریزی به روزرسانی شبکه اجتماعی می‌باشد، این قابلیت قسمت کوچکی از بستهقابل خریداری آن است.

“Buffer” همچنین “Buffer Analyze” را ارائه می‌دهد که دارای تجزیه و تحلیل بسیار عمیق‌تری در مورد معیارهای تعامل و اطلاعات جمعیتی دنبال کنندگان است؛ اما هزینه هر ماه آن 35 دلار است. (2021)

قیمت‌های “BUFFER”: طرح رایگان آن شامل یک حساب کاربری بافر، سه حساب شبکه اجتماعی و 10 پست در صف آپلود در هر پروفایل است. از 15 دلار در ماه برای برنامه Pro آن که شامل یک حساب کاربری بافر، هشت حساب شبکه اجتماعی و 100 پست صف در هر پروفایل است.

بهترین ابزار مدیریت شبکه های اجتماعی مبتنی بر تیم

Zoho Social

(وب ، iOS ، اندروید)
“Zoho Social” یک ابزار کامل مدیریت شبکه‌های اجتماعی برای توییتر، فیس بوک، اینستاگرام، LinkedIn و Google برای کسب و کار است. برای Zoho Social ترتیب و محتوا تعیین کنید و به آن اجازه دهید به صورت خودکار و نوبتی شبکه اجتماعی را به روزرسانی کند.

نکته متمایز کننده Zoho Social، ویژگی تیمی آن است. بر خلاف اکثر برنامه‌ها با همین رنج قیمت، طرح استاندارد Zoho Social ماهانه 15 دلار شامل دو عضو تیم است. می‌توانید برای هر کاربر اضافه 10 دلار در ماه بیشتر پرداخت کنید. این بدان معناست که شما می‌توانید به کارمندان خود اجازه دهید رسانه‌های اجتماعی شما را مدیریت کنند بی اینکه کلمه عبور آن را بلد باشند.

شما می‌توانید تیم خود را به شبکه‌های اجتماعی خاص محدود کنید یا قابلیتی تعیین کنید که فقط مدیران بتوانند پست‌ها را منتشر کنند در حالی که همه تیم بتوانند به نظرات و پیام‌ها پاسخ دهند.

همچنین یک تب مشترک همکاری و یک سیستم پیام رسان داخلی در این ابزار مدیریت وجود دارد؛ بنابراین نیازی نیست که از طریق ایمیل، ایده‌های شبکه‌های اجتماعی خود را به مشورت بگذارید. شما می‌توانید در Zoho Social همه چیز را با تیم خود برنامه‌ریزی، مدیریت و بحث کنید.

قیمت “Zoho Social”:  وقتی صحبت از نظارت اجتماعی می‌شود، Zoho Social در محدوده قیمت، از بسیاری دیگر از سرویس‌های شبکه‌های اجتماعی جدا می‌شود. 15 دلار در ماه برای نسخه Standard آن که شامل هفت کانال و دو عضو تیم است شروع می‌شود.

برای مطالعه درمورد مارکتینگ، روی بازاریابی و تبلیغات کلیک کنید!

بهترین ابزار مدیریت شبکه های اجتماعی برای ارائه ایده های ارسال

loomy

Loomly

(وب، iOS، اندروید)

این ابزار، هشتگ‎ها، روندها و رویدادها را پیشنهاد می‌کند؛ بنابراین هرگز در ایده برای پست‌ها یا موضوعات، کم نمی‌آورید.

در داشبورد خود و هنگام ایجاد پست جدید، Loomly تعدادی ایده به شما ارائه می‌دهد. این ایده‌ها می‌توانند، موارد پرطرفدار در توییتر، رویدادهای فعلی که به نظر تیم Loomly خبرساز هستند یا ایده‌های تصادفی باشند. Loomly تقویمی از رویدادهای آینده، تعطیلات (بزرگ و کوچک) و سایر موارد برای ایده‌به شما ارسال می‌کند.

جدا از تولید ایده، Loomly ابزار برنامه‌ریزی کامل برای فیس بوک، اینستاگرام، توییتر، Pinterest ،LinkedIn ،Google و موارد دیگر است. این برنامه دارای تجزیه و تحلیل داخلی و همچنین همکاری و ویژگی‌های تیمی است. همچنین می‌توانید به طور مستقیم از طریق برنامه به برچسب‌ها، پیام‌ها و نظرات پاسخ دهید.

هزینه‌های “Loomly”: سی و چهار دلار در ماه برای طرح Base با یک کاربر، 10 حساب اجتماعی و ویژگی‌های اصلی.

کدام ابزار مدیریت شبکه های اجتماعی برای شما بهتر است؟

توصیه ما ساده است: هر تعداد برنامه آزمایشی رایگان که نیاز دارید را بررسی کنید و با ابزاری متناسب با نزدیکترین به نحوه کار خود همراه شوید. اضافه کردن ابزاری جدید به گردش کار موجود شما بسیار ساده‌تر از تلاش برای ایجاد گردش کار جدید متناسب با ابزاری است که برای آن هزینه کرده‌اید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments